Известие

Collapse
No announcement yet.

Мръсен мотор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мръсен мотор

    Колеги след разглобяването за първоначалната смяна се оказа че двигатели ми вътре е доста мръсничък.Има доста нагар и маслото беше като грес на места.Тоя италянеца я е карал доста немърливо.Та да питаам има ли чистене това с добавки и оказва ли влияние мръсния мотор на мощност,разход и т.н. .Благодаря предварително
    Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

  • #2
    Правиш промивка с минерално масло при подходящите хора, пет минути на свободен ход, източване и ще падне цялата гнъс.
    Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

    Comment


    • #3
      правих го това колега ама остана още.мисля сега по раничко да сменя маслото и да направя още една промивка
      Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

      Comment


      • #4
        Колега, аз брах много ядове с това нещо. Беше ми почти запушен маслоуловителя/той се намира в капака на клапаните и отива с маркуч към дроселовата клапа/ и колата на дълго ми хвърляше масло през ауспуха /1.5 л за 300 км. на дълго , иначе в града не хабеше/. След свалянето на въпросния капак и измиването му с пароструйка всичко се оправи. За по-сигурно сипах една добавка на STP за промиване на двигателя. Тя се сипва в старото масло преди да го смениш, колата работи 15 мин на празен ход и после точиш /какви мръсотии излезнаха само / и си слагаш новия филтър и новото масло. Слад тези процедури и след 2 000 км /до Атина и обратно/ маслото ми е супер бистро и си е толкова колкото го налях
        Така, че не подценявайте мръсния мотор
        FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
        LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
        ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
        LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

        Comment


        • #5
          добре , а логично обяснение защо да гори маслото като е запушен тоя маслоуловител ?? на какво се далйи ? знаеш ли

          Comment


          • #6
            Сега мисля че засичането от 1,5 л на 300км не е вярно ако е така клата ще пуши като трабант даже много повече. А за масления сепаратор ако го отвориш вътре има нагар едни шупли от маслото като влезат маслените пари в сепаратора маслото се отлага по тези шупли и става на капки а от там влиза в мотора и изпушва от време на време.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Колега, след промиване на двигателя с масло би било добре, да свалиш капака на картера и да почистиш смукателя на помпата. Колкото и да източваш маслото през пробката вътре остава най-тежката утайка. Нагара и шлама който е бил разпределен равномерно по цялата маслена инсталация, а сега е свален от промиващото масло, ще ти се лепне на смукателя на помпата и може да стане голяма беля така. Не казвам, че е задължително да стане, но вероятноста е голяма.
              Само лично мое мнение и на монтьорите от сервиза където си поддържам колата, единият от тях също алфист с горчив опит от именно такава промивка на маслената инсталация и последващ ремонт на двигателя от запушен смукател на маслената помпа.
              Have A Nice Day
              o/_______\o
              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
              []=о===о=[]

              Comment


              • #8
                Колеги, миенето на двг отвътре става с химии за тази цел.
                1) излиза по-евтино;
                2) измива по-добре, отколкото евтино минерално масло.

                На пазара има вече много модели, и то качествени - има полза от тях. Аз лично на всяка втора смяна на маслото си правя тази профилактика.

                Comment

                Working...
                X